نمایش نوار ابزار

عالمان دینی و اهل قلم رسالت‌مند روشن ساز اذهان جامعه هستند

شنبه ۳۰ سنبله ۱۳۹۸

در این ایام و لیالی شوراهای علمایی، جرگه‌های فرهنگی و شبکه‌های مدنی، مخصوصاً امور زنان بیشتر در معرض حراج کمپاین انتخاباتی ریاست جمهوری قرار دارند.

در گرما گرم کمپاین انتخاباتی ریاست جمهوری افغانستان عده‌ی ظاهرالصلاح که مدعی بگروند قداست خانوادگی، سابقه‌ی صدرنشینان جهاد و اشخاص ظاهراً خیلی محترم و دارای شخصیت خوب جلوه نمایی می‌کنند، خدا نجات دهند که این عده در برابر قاتلین علمای شهید، میلیون‌ها شهید و معلول اقشار مختلف جامعه بخاطر مادیات به حدی برای برخی کاندیدا چاپلوسی و تملق می‌کنند که گویا به جای پروردگار عالمیان، روزی و حیات شان به دست آن‌هاست.

 برای آن عده از مدعیان جهاد که از کاروان ارزش‌ها، علم وعمل جدا شدند و در مسیر  ظلم و قدرت طلبی برای شهرت، قدرت و پول به این حد ذلیل و حقیر شدند، افتخار به گذشته‌ی چون جهاد و درحقیقت رفتن در مسیر جهل خجالت آور است و ای کاش فخر فروشان جهاد و مدعیان کاروان علم و اندیشه گفتار آیت‌الله‌العظمی شهید سید محمد سرور واعظ؛ اسوه‌ی تقوا، علم، جهاد و سیاست را الگو بگیرند.

پروردگارا!
 اگر حیات و روزی‌ام باتملق، ذلت چاپلوسانه و ارزش‌فروشی رقم بخورد، عزت و روزی دهنده غیر از خالق هستی باشد، بگذار از گرسنگی بمیرم…

به این کلیپ ارزشمند علامه شهید واعظ که حدود چهل پنج سال قبل به علما توصیه نموده بودند با دقت گوش داده و قضاوت با شما… / سید جعفرعادلی حسینی.

مطالب مشابه