نمایش نوار ابزار

کشته و زخمی شدن چند تن از نیروی دریایی پایتخت معتادان افغانستان!

جمعه ۲۲ میزان ۱۳۹۰

   پل سوخته در غرب کابل که بنام چهارراهی شهید مزاری نامگذاری شده و صدها تن از معتادان مواد مخدر، شب و روزخود شان  را در زیر پل سوخته می گذرانند. مدتیست که به پایتخت معتادان افغانستان تبدیل گردیده و صدها معتاد در زیر پل و در بین لای و لوش دریا جمع شده اند و مصروف کشیدن هروئین،‌تریاک و انواع مواد مخدر هستند. به گفته دکانداران، کسبه کاران و عابرین در پل سوخته، حتی در شب‏ ها برخی زنان، دختران و کودکان معتاد به این محل رفت و آمد می کنند.

پل سوخته باصدها نفرمعتاد، تعفن و انبوهی از زباله‏ها همه روزه شاهد رفت و آمد کروزرهای شیشه دودی اطرافیانرئیس جمهور کرزی، معاون رئیس جمهور آقای خلیلی، نمایندگان مردم غرب کابل در شورای ملی و سنا، روئسای اداری حکومت و موسسات خارجی از آن پول عبور نموده و همچنین عابرین از پشت میله های پل معتادان را مشاهده می کنند؛ مردم نیز بدون اینکه به عمق فاجعه نگاهی انداخته باشند و بدون اینکه توجه به علل وعوامل این فاجعه بکند و یا بپرسند که این فاجعه چطوری؟ از کجا ؟ روی چه سناریویی به جامعه تزریق می شود، هر روز نظاره گر هستند و یکی به دیگر به حالت تمسخر می گویند که این ها نیرو های دریایی آقای کرزی و معاونش هستند که در حال تعلیمات می باشند.

برخی از ساکنان نزدیک به محل تجمع معتادان مخدر در زیر پل سوخته از وقوع رویدادهای هولناک درگیری معتادان با سلاح های سرد خبر می‌دهند، گفته می شود که بعد از ظهر جمعه مورخ  8  میزان1390 پس از درگیری شدید میان معتادان زیر پل سوخته که در نتیجه شش تن کشته و هفت تن زخمی بجا گذاشت، دولت اقدام به تخلیه معتادان زیر پل را می نمایند و در عملیات جمع‏ آوری معتادان مواد مخدر به مراکز بازپروری منتقل نمودند.

مطالب مشابه