نمایش نوار ابزار

گردهمایی «تقابل قرآن با پایگاه های امریکا»

شنبه ۲۱ عقرب ۱۳۹۰

  در گردهمايي كه با اشتراك علماي كشور، قبل از ظهر روز پنج شنبه 19 عقرب،  در هوتل پراويلا كابل تحت عنوان «تقابل قرآن با پايگاه هاي امريكا» برگزار شد، امضاي پيمان راهبردي و ايجاد پايگاههاي نظامي امريكا در افغانستان حرام خوانده شد.

سخنرانان این گردهمایی که اشتراك در لويه جرگه عنعنوي (سنتي) را تحريم كردند عبارتند از: شیخ الحدیث مولوی محمدگل،‌ حجت الاسلام سید محمدهادی«هادی» رئیس بنیاد فرهنگی، تبلیغی پیامبراعظم(ص)، انجنیراحمدشاه احمدزی، رهبر حزب اقتدار اسلامی، مولوی بلیغ امام جماعت پل خشتی و عضوشورای علمای سرتاسری،‌ مولوی شهزاده عضو شورای ملی و منشی شورای علمای سرتاسری افغانستان، مولوی حبیب الله حسام امام جماعت مسجد میلاد النبی(ص)، داکتر هجرت الله جبرئیلی، داکتر نثار احمد، فقیر به نمایندگی از محصلین دانشگاه کابل، مولوی خطیبی و دعائیه محفل توسط مولوی عبدالرحمن.

در پایان آنان با امضاء نامه اي سرگشاده اي به اشتراك كننده گان لويه جرگه سنتي، امضاي پيمان راهبردي را خيانت به اسلام، قرآن و ملت مسلمان افغانستان و يك ننگ تاريخي دانستند.
مولوی محمد گل از علمای برجسته کشور در گردهمایی بزرگی که از سوی علمای کشور تحت عنوان «تقابل قرآن با پایگاه های امریکا» در کابل برگزار شد، گفت: امریکا با روسیه هیچ فرقی ندارد و متجاوز است. روسیه را هم ببرک کارمل با امضای یک پیمان آورد و حال امریکا را هم می خواهند با امضای پیمان دیگری بیاورند.

او کفار را ملت واحده خواند و گفت: کفار فرق نمی کند که امریکا باشد یا روسیه، ما برعلیه روسیه قیام کردیم، اما در برابر دشمن دیگری به نام امریکا تسلیم شدیم، یا به عبارتی بهتر فریب خوردیم، روسیه دشمنی بود که در لباس گرگ آمده بود، ولی آمریکا دشمنی است که در لباس دوست آمده است.

قرار است جرگه عنعنوی(سنتی) به منظور مشوره دهی در خصوص امضای پیمان راهبردی و ایجاد پایگاه نظامی دایمی امریکا از تاریخ 25 عقرب به مدت چهار روز با اشتراک نماینده گانی از سراسر ولایات کشور در خیمه لویه جرگه کابل برگزار گرددد.

  به گفته مولوی گل محمد، هر کسی که ایجاد پایگاه نظامی امریکا را در کشور اجازه دهد، دروازه فساد وخیانت را به روی ملت افغانستان باز کرده است.

این عالم برجسته دینی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن، مسلمانان را از دوستی با کفار باز می دارد و آن را مایه خساره مندی در دنیا و آخرت می خواند. خداوند در آیه 149 سوره آل عمران می فرماید که اگر شما اطاعت کنید کفار را شما بازگردانیده می شوید به کفر و زیان و ضرر نصیب شما می شود، خساره مادی را در دنیا و خساره معنوی را در آخرت می بینید و مقر دایمی شما در دوزخ خواهد بود.

گردهمایی «تقابل قرآن با پایگاه های امریکا» که با حضور صدها تن از علمای برجسته کشور در هتل پراویلای کابل برگزار شده بود، با نامه سرگشاده ای به اعضای اشتراک کننده درجرگه عنعنوی پایان یافت.

  حجت الاسلام سید محمدهادی«هادی» رئیس بنیاد فرهنگی، تبلیغی پیامبراعظم(ص)‌ با تأکید برفتوای تاریخی علمای افغانستان 17 ماه مبارک رمضان در هوتل انصاف،‌ اعلام موضع شورای علمای شیعه در ماده 14 قطعنامه پایانی نهمین مجمع عمومی شورای علمای شیعه و همچنین قطعنامه های سمینار نقش علماء در استقلال افغانستان، نقش شهداء در استقلال افغانستان ایجاد پایگاه نظامی امریکا در افغانستان را مخالف ارزشهای دینی خواند.
آقای هادی در گردهمایی بزرگ “تقابل قرآن با پایگاه نظامی امریکا” که علیه امضای پیمان راه‏بردی میان افغانستان و ایالات متحده امریکا با اشتراک ده‏ها نفراز علما، استادان دانشگاه و دانشجویان در هتل پراویلا طی سخنانی اظهار داشت: در این شرایط حساس، خطیر و سرنوشت‏ ساز این گردهمایی را برگزار کردید تا در مقابل ملت شهید پرور افغانستان ادای دین و دین کرده باشیم.
رییس بنیاد فرهنگی و تبلیغی پیامبر اعظم خاطر نشان ساخت: ما در برهه خاصی از زمان قرار داریم که عده‏ ای با تمام وجود در اختیار دشمن خدا قرار گرفته اند و می کوشند علیه دین، قرآن کریم، ارزش‏های اسلامی و انسانی، هویت و آزادگی مردم شریف کشور برای دشمن فرصت ایجاد کنند و دشمنی خویش را با قرآن، دین و مردم شهید پرور افغانستان اعلام و ثابت کنند.
به گفته سید هادی هادی، چیزی که در تقابل با ماده سوم قانون اساسی قرار داشته باشد مخالف اسلام خواهد بود و به هر پیمانه‏ و از سوی هر کس که باشد مردود بوده و با هر کس و در هر جا که امضا شود یا نشود، از دیدگاه مردم شریف افغانستان، قانون اساسی، ارزش‏های اسلامی و انسانی، محکوم وغیر قابل قبول است.
وی گفت: چگونه ممکن خواهد بود در سرزمینی که برای حفظ دینش ملیون ها انسان علیه تجاوزهای خارجی به شهادت رسیدند، شهدا، مبارزه و آرمان ملت شهید پرور خود را با دست‏های خویش به خاک بسپاریم.
به باور رییس بنیاد فرهنگی و تبلیغی بنیاد پیامبر اعظم، با زمینه سازی هایی که تا حال صورت گرفته است تا در جرگه عنعنوی و به شکل کلی امتیازی به دشمن خدا، دین، قرآن و ارزش‏های اسلامی و انسانی بدهند از سوی ملت مسلمان افغانستان قابل قبول نبوده و هرگز نخواهد بود. به گفته وی، آخرین گزارشی که داریم دولت‏مردان تصمیم دارند در این جرگه به شکل بسیار کلی مساله امضای پیمان راه‏بردی با ایالات متحده امریکا را مطرح کنند، بعد هر چه خواسته و می خواهند در تطبیق آن خواهند کوشید.
به گفته سید هادی هادی،بر اساس آیات قرآن کریم و فتوایی که چندی قبل در هوتل انصاف شهر کابل از طرف علمای افغانستان صادر شد و فیصله شورای علمای اهل تشیع که در مجمع عمومی آن بیان گردید، در سایر قطع نامه‏ها این عمل زشت و ننگین را محکوم کردند.
او افزود: امضای پیمان راه‏بردی با ایالات متحده امریکا از نظر مردم شریف افغانستان محکوم بوده و تمام کسانی که دانسته و یا نادانسته در جرگه عنعنوی شرکت می نمایند و فکر می کنند که کار خیری برای مردم افغانستان انجام خواهند داد از سوی مردم و ملت شهید پرور ما برای آنان هشدار است که در تاریخ ننگ و ذلتی را با کورکورانه امضا کردن این قرا ر داد به نام شان رقم خواهند زد.
وی خاطر نشان ساخت: مردم این مرز و بوم مسلمانان آزاده، بیدار، نسل انقلاب و کسانی‏اند که در برابر بزرگترین ابرقدرت شرق ایستادند، در مقابل این دشمن نیز مقاومت کنند.

آقای هادی با ابراز اینکه بعضی فکر می‏کنند دشمن غدار (امریکایی ها) آمده اند تا با کشورهای همسایه و هراس‏افکنی مبارزه کنند و برای یاری و همدلی با مردم افغانستان حضور پیدا کرده‏اند افزود: امریکا هر جا هر کاری که بخواهد انجام می دهد. این‏ها همه موضوع‏های بی اساس‏اند و ایستادگی در مقابل امضای پیمان راه‏بردی با امریکا وظیفه دینی و وجدانی ماست.

  انجینر احمدشاه احمدزی رهبر حزب اقتدار اسلامی و عضو شوراى رهبرى جبهه وحدت ملى در مخالفت با پایگاه هاى دایمى نیروهاى خارجى در گفت: امضای پیمان راهبردی، کشتن افغان ها توسط امریکایی ها قانونی می شود.

آقای احمدزی در این تجمع بزرگ که با حضور صدها تن از علمای کشور در هوتل پراویلای کابل برگزار شد، گفت: متأسفانه عناصر کفرپرست و غرب پرست زمینه سازی می کنند که نظامی مخالف اسلام در این کشور برپا شود.

به گفته وی، قرآن کریم در آیه 141 سوره نساء می فرماید: خداوند هیچ راهی را برای حاکمیت و سلطه کفر بر مسلمانان قرار نداده است.

آقای احمدزی گفت: ما بر فیصله خود مبنی بر مخالفت با ایجاد پایگاههای نظامی دایمی امریکا و امضای پیمان راهبردی ایستاده هستیم و فکر نمی کنیم که کم هستیم، زیرا خدا با ماست.

او تصریح کرد: آواز ما بر حق است و تردید نکنید که شعار ما نیز بر حق است، زیرا خداوند گفته است که کفار هیچ راهی بر مسلمانان ندارند.

عضو شورای رهبری جبهه وحدت ملى در مخالفت با پایگاه هاى دایمى نیروهاى خارجى، فتوایی را که علمای سراسر کشور در 17 رمضان مبنی بر حرام بودن ایجاد پایگاههای نظامی امریکا، اعلام کردند بر حق است. ما پیرو فیصله های اسلام و علمای اسلام هستیم، فیصله علما و فتوایی که در 17 رمضان سال روان دادند، فتوای عمومی است. لذا تصمیم جرگه عنعنوی در مقابل فتوای علمای کشور هیچ چیز نیست.

آقای احمدزی گفت: مطابق ماده سوم قانون اساسی کشور هر تصمیم، مصوبه و قانونی که خلاف اسلام باشد، مردود است.

به گفته وی، کسانی که با اشتراک در جرگه عنعنوی خلاف خدا و رسول گرامی اسلام عمل می کنندف باید توبه کنند، القاب اشتراک کننده گان مهم نیست، بلکه این مهم است که چه کاری را در راه خدا انجام می دهند.

او تأکید کرد: امریکایی ها قبل از این مردم ما را بدون اجازه می کشتند، حال با امضای پیمان راهبردی، کشتن افغان ها توسط امریکایی ها قانونی می شود.

وی گفت: زمامداران ما بدانند که این یک پیمان ناقص است، افغانستان یک کشور مستقل و عضو ملل متحد است، ما نمی توانیم تمام حقوق ملی و بین المللی خود را منحصر به پیمان راهبردی کنیم و خود غلامی امریکا را قبول نماییم.

به باور احمدزی، امضای پیمان راهبردی خلاف منافع ملی و دینی ما است.

وی علاوه کرد: برای مقابله با غرب و امریکا باید از هر ولایت و منطقه فریاد الله اکبر و توحید را بلند کنیم و ندای وحدت و برادری و برابری را سردهیم.

او گفت: همانطور که در رسانه ها می بینید، غرب در حال شکست است و انشاء الله از بین می رود، پس بیایید مقاومت کنید، خدا با ماست، به شرط اینکه ما به قانون خدا عمل کنیم.

احمدزی، وحدت افغان ها را ضروری دانست و گفت: باید به دنیا ثابت کنیم که تنها اسلام است که مایه افتخار است، اسلام یگانه راه وحدت ماست که باید به آن وفادار باشیم.

   مولوی عنایت الله بلیغ استاد دانشگاه کابل و خطیب جمعه مسجد پل خشتی کابل در گردهمایی بزرگ علمای کشور تحت عنوان «تقابل قرآن با پایگاه های امریکا» گفت: مسبب تمام مشکلات افغانستان استخبارات امریکا، اینتلجنس سرویس انگلستان و آی اس آی پاکستان است.

به گفته استاد بلیغ، در صورتی که جرگه عنعنوی بر ایجاد پایگاه دایمی امریکا در افغانستان رای دهد، فیصله ی آنان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، زیرا مخالف نص صریح قرآن و احادیث پیامبر مبنی بر اینکه کافر حق حاکمیت بر مسلمان را ندارد، می باشد.

مولوی بلیغ گفت: شورا و مشوره در اسلام خوب است، اما نه شورایی که بر خلاف نص صریح قرآن و تعالیم اسلامی عمل کند.

این عالم برجسته، به ملت افغانستان هشدار داد که مبادا فریب فتنه ها را بخورید و غلام حلقه به گوش غرب و امریکا شوید، بلکه مطابق قرآن، تعالیم اسلام و حاکمیت دین حرکت کنید تا خداوند همواره حامی شما در برابر دسیسه های دشمنان باشد.

آقای بلیغ تأکید کرد: به هیچ وجه پیمان استراتژیک با امریکا و ایجاد پایگاه نظامی پذیرفتنی نیست.

او افزود: مسبب تمام مشکلات افغانستان استخبارات امریکا، اینتلجنس سرویس انگلستان و آی اس آی پاکستان است. عامل تمام خرابی ها، کشتارها و بدبختی ها خود امریکا بوده است، چطور حال ما بیاییم حضور آن را قانونی کنیم.

در این گردهمایی علمای کشور فیصله کردند تا در نمازهای جمعه، به تشریح عواقب ناگوار پیمان راهبردی با امریکا بپردازند.

همچنین توافق صورت گرفت تا علما، دانشجویان و باشنده گان کابل، در زمان برگزاری جرگه عنعنوی، دست به گردهمایی مسالمت آمیز در مقابل آن بزنند و مخالفت خودشان را با پایگاههای نظامی و پیمان راهبردی اعلام کنند.

مولوی حبیب الله حسام، امام جماعت مسجد میلاد النبی(ص) و عضوشورای اخوت اسلامی اظهار داشت: کسی حق ندارد سرنوشت افغانستان را بدست درنده گان امریکایی بسپارد، غرب برای اضمحلال و برچیدن اسلام آمده است، چون افغانستان بیدار کننده آزادی خواهان جهان بوده است.

  مولوی حبیب الله حسام با نشان دادن تصویری از یک کودک افغان که توسط امریکایی ها کشته شده، گفت: این است نتیجه حضور امریکایی ها، این است نتیجه شعار حقوق بشر و کرامت انسانی غرب. او گفت: در این تصویر نشان می دهد که یک فرمانده امریکایی عکس یک کودک کشته شده ی افغان را به عنوان سند افتخار به دیگر فرمانده امریکایی اهدا می کند.

آقای حسام گفت: این کودک شهید افغان، نمونه ای است از هزاران جنایت امریکا در افغانستان، ملت ما دیگر تحمل ندارد، چقدر باید تحمل و صبر کرد؟ آیا این طفل بمب اتم داشت؟ آیا تروریست بود یا مافیای مواد مخدر؟

این عالم برجسته دینی خطاب به ملت افغانستان گفت: وقتی غربی ها چادر از سر دختران مسلمان بر می دارند، آیا چادر سلاح اتمی است؟ پس چرا می گذارید که یک مشت افرادی که سفره شان از پول غرب رنگین است به نام پیمان راهبردی و سیاسی، بر سرنوشت شما تسلط پیدا کنند؟

وی گفت: پیامبر در حدیثی می فرماید که “لا تستضيئوا بنار المشركين – لانستعین بالمشرک” خانه تان را به چراغ مشرک و کافر روشن نسازید یعنی که او را در خانه خود مسکن گزین نکنید، از او استمداد طلب نکنید. همچنین خداوند در آیه 105 سوره بقره می فرماید که کافران حتی خیری که از جانب پروردگار است را برای مسلمانان نمی خواهند، چه برسد به اینکه بخواهند کشور ما را بازسازی کنند .

او افزود: از وقتی که غرب و امریکا در افغانستان آمده است، نه ملت ما امنیت دارد، نه ناموس ما و نه سرزمین ما. غرب با شعار مبارزه با تروریزم و مواد مخدر به افغانستان آمد، اما نه تنها که تروریزم و مواد مخدر نابود نشد، بلکه افزایش هم یافت.

به گفته حسام، غرب برای اضمحلال و برچیدن اسلام آمده است، چون افغانستان بیدار کننده آزادی خواهان جهان بوده است، چون ملت مجاهد افغانستان، ابرقدرت شرق را در هم کوبید. این ملت ما بود که به دنیا آزادی داد، دیوار برلین را برچید و کشورهای آسیای میانه را آزاد کرد، افغانستان تخت خیزی برای کل جهان اسلام بوده است. به همین لحاظ غربی ها می خواهند اسلام را نابود کنند و سکولاریزم را جایگزین آن در افغانستان کنند.

خطیب جمعه مسجدمیلادالنبی کابل، تصریح کرد: وقتی که موساد، اینتلجنس سرویس و سیا، سران جهادی، قلم بدستان و عالمان را جهاد را می کشند تا بعد از سال 2014 سکولارها بر افغانستان حکومت کنند، باز ما بیاییم غرب و امریکا را بر خود حاکم کنیم تا به خواسته شان زودتر برسند.

به گفته عضو شورای اخوت اسلامی، کسانی که می خواهند امریکا را بر سرنوشت افغانستان حاکم کنند، افغانستان را به ابتذال غرب، فحشاء، کشتار افراد بی گناه و تجاوز می سپارند، آیا خیانتی از این بالاتر است؟

مولوی حسام تصریح کرد: خطاب من به آقای مجددی است که پایش لب گور است، آیا از محاکمه آن دنیا نمی ترسی؟ چطور به این سئوال پاسخ خواهی داد که امانت ملت مجاهد افغانستان را به گرگان درنده امریکایی دادی؟ آنروز چه جوابی داری؟

او گفت: ما با فرستادن نامه سرگشاده ای که حاوی 20 سئوال است از جرگه عنعنوی می خواهیم که به امضای پیمان راهبردی و ایجاد پایگاه نظامی امریکا رأی ندهد. این نامه سرگشاده سند حقوقی ما است که می توانیم اقامه دعوا در شورای امنیت، در محاکم اسلامی و بین المللی علیه آنان نماییم.

علمای افغانستان در 17 رمضان سال روان، در گردهمایی که در هوتل انصاف کابل برگزار شد، فتوا دادند که امضای پیمان راهبردی و ایجاد پایگاه نظامی امریکا در افغانستان حرام است.

به گفته وی، علما، دانشمندان، اساتید دانشگاه و فرهیختگان کشور با برگزاری سمینارهایی همچون نقش علماء در استقلال افغانستان، نقش شهداء در استقلال افغانستان و گردهمایی های مختلفی همچون تجمع بزرگی که چندی قبل در مقابل دانشگاه کابل انجام شد، جرگه عنعنوی و امضای پیمان استراتژیک و ایجاد پایگاههای نظامی امریکا در افغانستان را تحریم کردند و آن را مخالف با اسلام، قرآن و منافع ملی افغانستان دانستند.

آقای حسام تأکید کرد: آیا همین برای شما کافی نیست که امریکایی ها از کشته شدن فرزندان شما لذت می برند و تصاویر آنها را به عنوان سند افتخار به یکدیگر تقدیم می کنند؟

گردهمایی تقابل قرآن با پایگاه های امریکا، قبل ازظهر پنج شنبه 19 عقرب در هوتل پراویلا، واقع در چهارراهی برکی کارته پروان از سوی علماء افغانستان با امضاء‌ نامه سرگشاده پایان یافت و این هم متن نامه سرگشاده  این گردهمایی.

بسم الله الرحمن الرحيم

نامه سرگشاده اسلامي عنواني لويه جرگه عنعنوی از طرف علماء و ملت مسلمان

به مناسبت ایجاد پايگاه نظامي و حضوردايمي امريكا درسرزمين اسلامي  ما

برادران و خواهران اعضا ی لويه جرگه سنتي!!!

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته!

بزرگان!

ضرورت ميدانيم تمام اعضای جرگه ازخود، بپرسند آيا می توانند خدا و ملت را خوشنود سازند و اين بارسنگين ومسئوليت خطيرديني، ملي  و تاريخي را كه به دوش  گرفته اند به امانت داري به منزل مقصود ميرسانند؟! و يا زير بارهوس های خویشتن و طاغوت رفته در حق خدا جل مجده ، پيامبر بزرگ اسلام صلي الله عليه وآله وسلم، و ملت مجاهد و مسلمان خيا نت را بدوش مي كشند؟!

سوالات:

١. آيا ميخواهيد، اين نداي الهي را رد كنيد، در حق خداوند پيامبر و امانات الهي خيانت نماييد؟! يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا لَا تَخُونُوا اللَّهَ وَالرَّسُولَ وَتَخُونُوا أَمَانَاتِكُمْ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ (الأنفال:27)

ترجمه: «اي مؤمنان! به خدا و پيغمبر (با دوست گيري  دشمنان خدا، پخش اسرار مملكت اسلامي، پشت سرافكندن وناديده گرفتن برنامه‌هاي الهي ، تعطيل حدود الله و حاكميت اسلام ) خيا نت مكنيد، و در امانات خود (دين و سرزمین اسلام و مومنان) نيز آگاهانه خيانت نكنيد.»‏

٢. آيا ميخواهيد، به ضد اين حكم آسماني  پيمان ببنديد؟! وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا (النساء:141)

ترجمه: «خداوند هيچ راهي براي حاكميت و سلطه كفر بر مسلمانان قرارنداده است» (عقد پيمان راهبردي، سندي است كه  حاكميت كفر را بر مسلمانان تحكيم مي كند.)

٣. آيا ميخواهيد، به ضد دستور و حكم الهي پيمان ببند يد و حكم صادركنيد؟!  يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِكُمْ لاَ يَأْلُونَكُمْ خَبَالاً وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الآيَاتِ إِن كُنتُمْ تَعْقِلُونَ‏(آل عمران:118)

ترجمه: «‏اي كساني كه ايمان آورده‌ايد! از غير خود محرم اسرار برنگزينيد ، آنان از هرگونه شر و فسادي در حق شما كوتاهي نمي‌كنند. آنان آرزوي رنج و زحمت شما را (در دل) دارند (و پيوسته در انتظار آنند. نشانه‌هاي) دشمنانگي از دهان آنان آشكار است، و آنچه در دل دارند بزرگتر است (از آنچه كه ظاهر مي ‌سازند). ما نشانه‌هائي را (كه بتوان با آنها دشمن را از دوست باز شناخت) براي شما بيان كرديم اگر اهل عقل و درايت هستيد.‏»

٤. آيا ميخواهيد، دربرابر ندا و حكم الهي قرار داشته باشيد؟!

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا إِ نْ تُطِيعُوا الَّذِينَ كَفَرُوا يَرُدُّوكُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ فَتَنْقَلِبُوا خَاسِرِينَ  بَلِ اللَّهُ مَوْلَاكُمْ وَهُوَ خَيْرُ النَّاصِرِينَ (آل عمران:149 – 150)

ترجمه: «‏اي كساني كه ايمان آورده‌ايد ! اگر از كافران ، فرمانبرداري كنيد ، شما را به كفر برمي ‌گردانند و زيان ديده ( از سوي دين و ايمان به سوي كفر و بي ديني ) برمي‌گرديد .‏»

٥. آيا ميخواهد در برابر   دستور پيامبر قرار گيريد: (  لا تستضيئوا بنار المشركين – لانستعین بالمشرک )

ترجمه: «از رأی و مشوره مشركين استفاده نكيند و نه به ايشان تقرب جوييد. از مشرک ( کافر) همکاری نمیخواهیم .»

٦.  آيا ميخواهيد، سند استقلال و تماميت ارضي كشورتان را براي هميشه به عساكر امریکایی و جهان کفر تسليم كنيد؟!

٧.  آيا ميخواهيد، قلاده غلامي را بر گردن  ملت آزاده ي تان بيندازيد وننگ تاريخي را به جبين خود حك كنيد ؟!

٨.  آيا ميخواهيد، ديگر زمزمه حاكميت اسلام و ارزشهاي ديني و باورهاي اعتقادي به باد مسخره گرفته شود؟!

٩. آیا میخواهید ، سرزمین تان تخت خیز و هجوم دشمنان علیه اسلام و ملت های مسلمان و غیرمسلمان در سطح منطقه و جهان گردد ؟!

١٠.  آيا ميخواهيد، بجای اینکه فرزندان تان ستاره های قرآن و اخلاق كريمانه و الگوي تقوي باشند، ستاره هاي رقص غرب و هند باشند؟!

١١. آيا ميخواهيد، آبرو، مال و جان ملت شما در امان نباشد همان طوركه درعراق ، كويت ، چاپان ، كوريا و… در امان نيستند؟!

١٢.   آيا ميخواهيد، فرزندان شمابه جرم مسلمان بودن ، دعوتگري ، تربيه ، جهاد و اقامه حكومت اسلامي  در زندانهاي عساكر كفري توسط سگان آدم خوار و آدم نما ها كشته و يا بي عزت گردند، و شما شركای  اين جرايم و جنايات نابخشودني باشيد ؟!

١٣.  آيا ميخواهيد، كانون خانواده ي تان ازهم بپاشد، مادران و خواهران عفيفه مسلمان به دستان ناپاك عساكر كفري بی عفت شوند؟!

١٤. آيا ميخواهيد، بجاي فرهنگ اسلامي و مكارم اخلاق پيامبري فرهنگ بي حيايي ، قمار، شراب ، تجاوز و غصب جايگزين شود؟!

١٥.   آيا ميخواهيد، نظام تعليمي و تحصيلي تان از روح اسلام بيگانه گردیده و  با روح الحاد آميخته شود؟!

١٦. آيا ميخواهيد، اقتصاد و معيشت مبتني به درآمد سود، قمار، و… كه در حقيقت اعلان جنگ باخدا و رسول است، داشته باشيد؟!

١٧. آيا ميخواهيد، منابع طبيعي و معادن دست ناخورده ي شما كه هزارها ميليارد دالر بررسي شده توسط خارجي ها غارت شود و شما در فقر و نكبت زندگي كنيد؟!

١٨. آيا ميخواهيد، زيرعنوان فيصله لويه جرگه فرمان نقض مرزهاي ممنوعه و محرمات (سلطه كفربرمسلمين) الهي را صادر نماييد ؟!

١٩. آيا ميخواهيد، با امضای این پیمان نهال شجره خبيثه كفر، و معصيت را در سرزمين اسلامي بنشانيد، و تا روز قيامت معصيت اين جريان به شما برسد ؟!

٢٠. آيا ميخواهيد، در روز قيامت به عنوان وطن فروش، دين ستيز، نزد آفريدگارهستي حاضر کرده شويد و به زنجيرهاي آتشين بسته شده در جهنم پرتاب شويد؟!

برادران و خواهران! مطمئناً اين  مرحله براي حيات ملت ما بسيارخطرناك است، يقيناً كيان ايمان واسلام  و تمدن ما را در اين جهان و آن جهان به آتش ميزند و مانند: آفتاب از گردونه امت اسلامي و ملت هاي با عزت و تمدن سازجهان يكباره غروب مي كنيم  و براي ابد دفن تاريخ مي شويم.

اين بود تبليغ و بيان حق، بقيه نتايج را در اين جهان و روز قيامت همه ي مان يقيناً ديدني هستيم به اميد سربلندي در آن روز.

از طرف علماء و ملت مسلمان افغانستان

گردهم آیی تقابل قرآن با پایگاه های امریکا    (پنجشنبه ١٩ /٨/١٣٩٠)

مطالب مشابه
دیدگاه ها