نمایش نوار ابزار

اطلاعیه ستاد برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس در کابل

پنجشنبه ۲ اسد ۱۳۹۳

بسم الله القاصم الجبارین

 مسئله غم انگیز فلسطین و اشغال قدس اقدس توسط رژیم منحط صهیونیستی به حمایت استکبار جهانی، برای تمام مسلمانان داغ ناسور بیش از نیم قرنه است و هر چه زمان می گذرد با گسترده شدن جنایات و انسان کشی و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین از سوی غاصبان صهیونیستی، این داغ تازه تر و این زخم خونین تر می گردد.

در چنین شرایطی، تمام مدعیان دفاع از حقوق بشر گوش های شان در برابر فریادهای مظلومانه زنان و کودکان مردم فلسطین ناشنوا گردیده و سکوت مرگبار را پیشه نموده اند.

آری تنها ابرمرد تاریخ و بت شکن زمان حضرت امام خمینی(ره) در پاسخ به ندای «یا للمسلمین» مردم فلسطین، جمعه اخیر ماه مبارک رمضان را به روز قدس مسما کرد و با فریاد رسا ابلاغ نمود: «روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به فلسطین داشته باشد، بلکه یک روز جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.»

امسال که روز جهانی قدس با بیرحمانه ترین حملات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، همزمان گردیده است. شدیداً ایجاب می کند که مردم غیور و متدین افغانستان در همه ولایات به ویژه درشهر کابل از تمام اقشار، به صحنه آمده و با اشتراک در راهپیمایی روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به استغاثه فلسطینیان مظلوم لبیک گفته و خشم و انزجار خود را از عملکرد وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل ابراز دارند.

زمان برگزاری تظاهرات درکابل: جمعه ۳ اسد ۱۳۹۳ ساعت ۸ صبح

مکان برگزاری تظاهرات درکابل: کوتی سنگی، سرک سیلو

زمان ومکان سایر ولایات توسط ستادهای برگزاری جداگانه اعلام می گردد

ستاد برگزاری روز جهانی قدس -کابل – افغانستان

مطالب مشابه