نمایش نوار ابزار

تبریک عید سعید فطر

دوشنبه ۶ اسد ۱۳۹۳

«هوالعزیز»

 خداحافظ ای ماه غفران و رحمت

خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوهـا

خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه

خــداحـــافـــظ ای بــهـتریـن ماه الله

عید فطرسعید؛ روز چیدن میوه های شاداب استجابت، این عید فرخنده را به شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

آری!  صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید سعید فطر و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟

عید فطر؛ عید پایان یافتن رمضان نیست. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد میشود. رمضان کورهای است که هستی انسان را میسوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است.

بناست که رمضان با سحرها و افطارهایش. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر در عید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم؛ اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم؛ عید فطر، عید ما نیست.

به فرموده بزرگان دین، عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد و درون خود را اصلاح کند.

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.

 خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.

اما  چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم.

اللهم عجل لولیک الفرج

 پروردگارا! یکماه در کنار سفره ات منتظر نشستیم غمها وغصه ها را در دل شکستیم بغض گلویمان را گرفت از بی قراری امید این عید، زنده کرد درد دوری …. خدایا بحق مولا علی(ع) وبحق یس پرعظمتت این عید را برای عزیزان گوارا بگردان، عیدعزیز فطر برهمه عاشقان مبارک باد.

اراتمند شما

سیدجعفرعادلی«حسینی»

مطالب مشابه