نمایش نوار ابزار

عید سعید فطر و هامبورک

سه شنبه ۴ اسد ۱۴۰۱

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدللّه علی ما هدینا و له الشکر علی ما اولینا…
خداوند بزرگ‌تر از آن است که وصف شود… و ستایش ویژه بر آنچه ما را بدان هدایت کرد و او را سپاس بر آنچه به ما ارزانی داشت.
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، زخمی¬ها و آسیب دیدگان کشورمان و جهان اسلام مبارک باد…
این عید برای بندگان مؤمن الهی که در ماه مبارک رمضان دل را با عبادت و بندگی پروردگار خویش نورانی نمودند و با صیام و تزکیه نفس به تطهیر جسم و جان خویش پرداختند بی‌تردید بهاری زیبا و غرورانگیز است.
با توشه‌ای که انسان در این ماه پر فیض الهی کسب نموده باید همت گمارد تا سایر روزها و ماه‌ها با خلوص و جهاد با نفس اماره گام‌های ارزشمندی در رشد معنوی و روحانی خود بردارد.
خوب است که ما در این عید به یاد مردم محروم و مظلوم، کودکان بی‌گناه کشورمان باشیم، در این «جشن مهربانی» خانواده‌های شهدا را از یاد نبریم و بر چهره‌ی آنان نشاط و شادی بیاوریم، یاری رسانیدن خانواده‌های شهدا، می‌تواند بخش از مشکلات آن‌ها حل و در نبودن عزیزان شان کمی از غم شان را بکاهیم و تا آن‌ها در این عید، حس و نشاط خوبی‌را پیدا نمایند.
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماهه‌ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.

تقبل الله منا ومنک صالح الاعمال
نیکمرغه کوچنی اختر مو مبارک سه!
د نیکمرغه کوچنی اختر د را رسیدو په مناسبت تاسو ټولو دوستانو ته مبارکی وایم او د لوی خدای ج له سپیڅلی دربار څخه هیله لرم، چې ستاسو تراویح ، صدقې او ټول عبادتونه قبول کړی.
په درنښت
سید جعفرعادلی حسینی
اول شوال ۱۴۴۳ هجری قمری- هامبورک 

مطالب مشابه