نمایش نوار ابزار

اطلاعیه

یکشنبه ۲۹ حوت ۱۳۸۹

  متأسفانه امروز کسانی که خود را خادم‌الحرمین و پرده‌دار کعبه می‌دانند، آشکارا به دیگر کشورهای مسلمان و مظلوم عربی لشکرکشی کرده و با دخالت‌های مستقیم نظامی دست به کشتار وسیع مسلمانان محروم و بی‌پناه بحرین زده و این عمل آل سعود مخالف سریع قرآن کریم و سنت نبوی می باشد. امروز خیانت بی‌سابقه و مستقیم برخی از حاکمان مستبد و دیکتاتوران دست‌نشانده غرب و استکبار جهانی، بی‌کفایتی حکام و سکوت مرگبار سران عرب و سازمان‌های مدعی حقوق بشر به ویژه سازمان ملل‌ متحد باعث شده تا انسان‌هایی که در راه آزادی و عدالت قیام نموده و اعتراض‌های مسالمت‌آمیز داشته‌اند به خاک و خون کشیده شوند.

اینک مسلمانان جهان و علمای اسلامی در جای جای این کره خاکی بایستی با حمایت‌های همه‌جانبه مادی و معنوی خود از این قیام‌های مردمی و مبارزات اسلامی در پشتیبانی جبهه حق و عدالت از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

مجمع فرهنگی بقیت الله(عج) ضمن محکوم نمودن این‌گونه اقدامات وحشیانه در سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم مسلمان بحرین علیه استکبار و استبداد، دخالت‌های نظامی و کشتار توسط رژیم سعودی، امارات و پلیس بحرین را تقبیح نموده و بار دیگر با  حمایت از خیزش ملت‌های مسلمان علیه دیکتاتورهای حاکم و عمال دست‌نشانده‌‌ اسرائیل و آمریکاه که به نسل کشی ملت محروم بحرین می پردازند،  محکوم و ابراز تنفر و انزجار می نماییم.

مجمع فرهنگی بقیت الله(عج) 27/12/ 1389